lördag 18 juli 2009

00.46

vart väldigt mycket senare än jag tänkt mig, men när jag laddade upp bilderna på datorn så orkade jag inte göra om dom.. så det sitter jag och gör nu, så ska ni få se snart:). inte så jätte många och mest på hundarna och så men ändå. min dator verkar vara väääldigt trött nu också för den segar ut av helvete. i alla fall så blev det ingen glass när vi hämtat Kent och Simon eller jo, men inte ur "glassbaren" utan vi åkte till maxi och köpte daim glass istället, för det var sjuukt lång kö. sen skjutsade jag och mamma hem Simon och pappa, så åkte vi till nåra affärer, bl.a. klädhuset, dollar store där hitta vi lite saker, hitta ett armband t.ex. sen till kappahl där jag hitta en tröja:). sen hem och satt på balkongen ett tag sen gick vi ner till stranden och kolla lite. hämtade Max också så han följde med oss dit och hundarna busade som tusan! nu ligger i alla fall jag och mamma i sängen och mamma har somnat, vilket jag också ska göra snart eftersom jag blir väckt tidigt imorgon så ska vi dra in till stan och kolla (shoppa):D. bloggar imorgon, och bilderna får komma imorgon också för min data laggar sönder:( lovar och lägga in dom imorgon, ska skriva tidigare då också haha.. Puss och Kram

ps. med imorgon menar jag lördag

Inga kommentarer: