torsdag 2 juli 2009

17.07

idag ringde mamma och väckte mig vid tolv, tur de. kändes som jag skulle kunna sovit till.. minst två? men gick upp och guuud
va varmt det var. höll på och dö, tog ett glas vatten och gick och satte mig i hammocken med hundarna i alla fall. sen kom Simon
och alla upp då gjorde vi varma mackor. så hämta jag min bok och la mig i hammocken igen. sen in och kolla lite teve.
tänkte hoppa i och bada men det är så tråkigt själv, sen ringde mamma och frågade om jag kunde städa lite grann för
Ola&Marie skulle komma, så då gjorde jag de. nu har dom nyss kommit så nu ska vi fika. sen när dom åkt hem ska jag tvinga
pappa att bada med mig. +att jag tycker Julia ska komma hem snart:o! Kram

8 dagar kvar

3 kommentarer:

julia sa...

Kommer imorgon eller på lördag:D!<3

emma sa...

vart är julia nånstans då?:)
lek med mig nån dag?:-D

frida eriksson sa...

julia: brååå:D<3

emma: hon har vart hos sin mormor & morfar hah.
a fan:-D