tisdag 28 juli 2009

18.25

vart väckt klockan ett idag.. gick upp och fixa mig. sen åt, så följde jag med mamma och handla. köpte inte någonting tror jag. förutom en blomma till fönstret och piller, men det betala mamma. kom nyss hem ungefär, nu vet jag inte vad jag ska göra eller bara att jag ska bädda sängen. onödigt tycker jag, ska ju ändå gå och lägga mig om några timmar men måste för mamma.. sen kommer Juuulia hit! hon ska sova här, vi ska väl kolla på film och sådär. sen får se skriver mer om det blir nå:). Puss & Kram

5 kommentarer:

julia sa...

Nu är juuuulia här:D
och du ser när jag skriver det här, tyyfftt;D
ilövju-lia
KUUUUUUUUUUL

frida eriksson sa...

ilövju-lia to(L)(L)(L)

julia sa...

frideililida, du är wb klabbbeliskabbF_FF:F:F::D:D:D:D:D:DDD:D:D:D::D:D:DD:D:DD:D::D:D:DD:DD::D:D:DD:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:DD:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D::D::DD::D:D:D::D:DD:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D<3

julia sa...

och hjerta..

frida eriksson sa...

men omg ja, vem är inte? han är ju sjukt cool. du däremot är wb kirstifirsti!!!!:O:F:F:F:F:F:D:D:D:D:D

och hjerta..