torsdag 30 juli 2009

16.26

vart väckt utav Linus idag klockan halv två, för han hade tråkigt eller nå så då kom han och peta mig i ansiktet.. tack du:). ska göra detsamma på han sen, lite hämnd måste man ju få. i alla fall så gick jag upp, slötittade på teve. sen ut och prova den där maskinen för jag gjorde inte de igår. haha den var lite skoji, men jobbig;o. sen tog jag ett kallt bad! haha jag vet inte varför men det blir alltid fööör varmt när jag badar med varmtvatten så idag tog jag kallare. badade en timme ungefär och läste samtidigt. nu har jag nästan nyss kommit upp. ska gå och kolla lite teve, för mamma och pappa kommer snart hem och alla vi har egentligen "datafri-dag" idag, men nu är dom inte hemma så alla passar på, stygga vi är;). snart sätter sig alla i sina rum och kollar på film, hmm.. lite underligt att alla precis börjat när dom kommer? aja, jag har i alla fall suttit minst(a). ikväll blir det inge speciellt vad jag vet, kanske åker med mamma och lämnar tillbaka mina låneböcker, eller så blir det imorgon. men känner för en slappdag för har sjukt ont i huvudet och magen.. ha de bra, Puss & Kram

hitta en text i boken som jag tyckte var väldigt bra & som är värd att tänka på.
"En vän, är en människa i vars sällskap man törs vara sig själv."

5 kommentarer:

malin sa...

Hahaha peta dig i ansiktet, myyys :D

bra text, den är verkligen värd att tänka på, puss

frida eriksson sa...

väldigt mys, jag fick värsta pms utbrottet:):) hahah!

iknow, hihi puss på dajjj

julia sa...

bråå text:-)

då vet jag, jag ska peta dig i ansiktet nästa gång vi sover:-D hahahahaha!

frida eriksson sa...

hahahah gör du de så dör du ipromise!<3

julia sa...

OOOH SCARY:o:o<333