onsdag 15 juli 2009

nu är hon tillbaka..igen

nu är jag på gång igen,hehe:D fick en film av Alva och dom -hundpensionatet. tack så mycket! var där i ungefär tre timmar, vi kollade på filmen och lekte med "Boy", det är då alvas nya valp, sjukt söt var han! men bitsk ajaj. haha, den lilla skiten hade asvassa tänder. sen kom pappa och hämtade mig vid halv nio ungefär. åkte hem och kollade på "medium" sen datorn. nu kom Julia hit igen, haha jag lär aldrig bli av med henne! skoja kära lilla julia det är så kul att du är här:D, hon ska sova här och vi ska ha mys och skoj som vanligt:). sen imorgon ska jag packa, för vid kanske fem tiden åker vi till Mora i fyra dagar!:) ska bli kuuul. nu ska vi.. tiita på film kanske? jag vet inte. någonting hittar vi på. fan va långt inlägget blev men aja:D. Sov gott alla, god natt.

3 kommentarer:

julia sa...

im back on track:D.. vad det nu betyder. vad bra att du åkte till alva då:).. för nu har jag kul åt dina cuttsår:D:D:D hahahaha!!!!

loveu,även om du inte känner dsm=/..

"SPANK ME MÅNS ZElmerlÖÖÖÖÖÖÖW,ÅÅÅHHHH"

emma sa...

hahaha "jag blir aldrig av med henne"
hundpensionaet (orkar inte stava rätt, haha)
visst var de väl den du&jag såg?:D

frida eriksson sa...

svar till j: cuttar mig hela dagen varje dag:):):). haha!

tyvärr kan jag inte säga.. att jag inte känner dsm. klart jag gör din lilla skit. LOVEYOU!

hahahahha mobba mig inte, jag var drogad typ(a)

svar till e: nej jag tror hon kommer flytta in hit snart.. haha!
a det var de:D hihi