lördag 25 juli 2009


jag och Emma är rena skönheterna, ni behöver inte säga något. vi vet redan:)
ni som säger att jag inte är rolig kan ju ta er i röven.. eller fråga Emma, vilket verkar mer fräsht.

frida säger:
HAHAHAHAHAHA omg fan va kul jag är jag ba: ska du skita????? nooooooooooooooo i'm gonna die
sen ba: men det SKITER väl du i??? hahahahahhahahahahahahahahahahahahaha nu ska jag gå och slänga mig i väggen för jag är sååå kul. men asså shit?? hallå vart hör jag skratten liksom? hmm måste vara nå fel på er människor som inte skrattar just precis NU! i alla falls så har jag och Emmma typ sjukt mycket roligare än er så HAHA! synd för er liksom. pussssss
hihihihi asså Emma älskar våra msn samtal, var får vi allt ifrån? glöggen. hahah skoja. nej men seriöst:o you're wonderful hun!

4 kommentarer:

emma sa...

HAHAHAHAH DU ÄR JU SJUK
"vart får vi allt ifrån? - glöggen"
HAHAHAHA
"får jag chans på dig?"

"du är ju fan störd, sluta stalka mig"
"ehm, hi gun. give us MVG in English!!!"
älskar våra samtal
och jag


ÄLSKAR DIG!

frida eriksson sa...

hahahaha men ellerhur, vi borde fan få de i 8an???? jävla tunggun annars!!

hahahaha och jag
ÄLSKAR DIG MED!

julia sa...

har du mens eller?:O

frida eriksson sa...

nej nyss slutat(H)