tisdag 21 juli 2009

18.02

was up bitches? vaknade bredvid Julia idag vid två tiden. vadå sova bort hela dagen liksom? haha inte för det var så fint väder men a. gick upp och åt frukost och sen fixa i husvagnen. så satt vi vid datorn och kollade bilderna från igår och så, riktigt heta även fast Julia ville ta bort alla på henne.. aja, nu vid fem tiden gick hon hem. då satt jag kvar här, ska snart gå och kolla om det finns nå mat, för jag dör snart. sen ikväll är det inge speciellt. har inte hängt med riktigt, går Paris hilton programmet fortfarande?:o aja får se ikväll. nu kommer nåågra bilder från igår. typ mest på mig som sagt menmen:d loveu juliaaa

2 kommentarer:

julia sa...

älskar dig lillpillen

frida eriksson sa...

shut up, det är inte jag som är lillpillen.. det är du vet vem ju-.-:D
jag älskar dig!