fredag 10 juli 2009

15.36

vart med bröderna, mamma och mormor och käkat kina nyss,mums:D. sen åkte vi hem och nu satte jag mig här och väntar på
Emma. så ska vi leka, sen sover vi i husvagnen hih. vet inte riktigt vad vi ska göra men det hittar vi nog på. skönt att det
inte regnar i alla fall. då kanske man till och med vågar bada idag, hah. Kraaam, kanske skriver mer ikväll, men nu ska jag fortsätta
mitt väntande:D

imorgon kommer nog Malin hem också, saknar dig!
&så har bella den lyckosten åkt till turkiet, iför sig i onsdags men kom på de nu. fetans lyxxx.

3 kommentarer:

julia sa...

du hann säkert inte se svaret på din komentar så skriver väll om det:
jag har redan grattat dig jättemångagånger=)? men grattis ännu en gång om det inte räckte?<3

frida eriksson sa...

men nej haha skitsamma mena inte så, menade med bilderna.
varför ska du inte blogga mer?? har jag gjort något?:///<3

julia sa...

jo bloggar men orkar inte andra bara:) hi
nej varför skulle du gjort nåttttt:dddd?