måndag 20 juli 2009

jag har tråååkigt

30 sanningar om dig

1. jag är shoppa sugen:(
2. jag längtar tillbaka till Mora,
3. men mest till Ystad!
4. jag vill träffa Julia idag..
5. jag har blivit beroende av tutti-frutti kulor
6. jag hatar rulltrappor
7. jag vill ha en sony ericsson w959 rosa
8. jag tycker inte om att vara ute på kvällen
9. jag ville ha The sims 3 också
10. jag har aldrig provat röka..
11. .. och det är jag glad för:)
12. jag tänker sno Simons systemkamera, shh skvallra inte.
13. jag har mina nya byxor och armband på mig.
14. utan smink, kanske ska börja fixa mig snart
15. skulle inte klara mig utan min mobil!
16. skulle inte klara mig utan min dator!
17. jag tycker det är skitroligt och blogga även fast typ inga läser:D
18. jag ska börja 8b för jag är bäst.
19. fast jag orkar inte att skolan ska börja igen..
20. jag hatar ALLA kryp som finns!
21. jag har förföljningsmani när jag är ute och går själv på kvällarna
22. jag skulle ta självmord om min mamma dog,,
23. min favorit affär är Tippy i e-tuna
24. det bästa som finns är och shoppa i e-tuna med mamma.
25. jag följer "paris hilton's my new bff" och såna där skitprogram
26. jag vill färga mitt hår
27. har jag sagt att mobilen är mitt liv?
28. jag älskar mina vänner och familj
29. ska egentligen inte äta godis men sitter ändå här och drogar tutti-frutti kulor.. skäms!
30. jag hatar mitt utseende och att tappa nåra kilo skulle sitta fint.

2 kommentarer:

julia sa...

för det första så följer jag din blogg och läser varjeeee inlägg du publicerar, och jag är ju så bra att jag är som 10 pers så över 10 pers läser din blogg;););););)
och för det andra tycker jag du inte ska hata ditt utseende, du är otroligt fin frida och det säge4r jag bara inte! modell.se, ge mig ditt utseende typ?

frida eriksson sa...

fan va grymt, 10 pers:D:D
det bord jag vissste, ta detbara! men bara om jag får ditt fina????