torsdag 9 juli 2009

birthday!



datorn är vit, men man fick med skal så den kan också bli röd:D
hallå kära vänner:-) idag vaknade jag lite hipp som happ, men låg och läste klockan tolv till ett i alla fall. för sen klockan ett låtsas
sov jag(a) så kom Mamma, Simon & Martin in och sjöng för mig. berättar vad jag fick sist i inlägget. i alla fall så öppna jag
presenter, överlycklig! sen upp och fixa mig, sen gjorde vi tårta. sen kom mormor hit. öppna present sen fikade vi lite. så åkte
hon hem. ikväll kommer farmor och farfar och då blir det mer pengar(y). sen kommer Alva och Thomas förmodligen hit på måndag.
mina presenter då; en mini laptop = en glad Frida!
, trådlöst internet, 8böcker,halsband, 1500:- PUSS!

14år!

1 kommentar:

julia sa...

*TADAAAAAAAAAAAAA*

Gräääätizzzzzzz älskling<3<3