torsdag 23 juli 2009

22.05

inte gjort nå mycke idag. gick upp och mådde skit, så tog en kall dusch för jag svettades som tusan. tog ipren och så, sen la jag mig en stund. kände mig lite bättre efter ett tag så hann med att städa rummet lite också. såg ut som en soptipp på skrivbordet men nu är det fint! sen fick jag värsta huvudvärken, så la mig en stund till. somna och vaknade kanske fem eller så. då hjälpte jag till med maten och lite så. lyckades också göra så att Simon och hans kompis Martin nästa brann upp hela huset, bara för att jag sa att dom skulle smälta choklad i mikron på 1minut! hur dum får man bli? det är ju alldeles för mycket..men men dom lyckades få ut den i tid. så hade dom bakat i alla fall, havrekakor mums:D fast dom brände typ hälften haha känns som allt vart väldigt lyckat. men sen har jag mest suttit vid datorn och teven. nu ska jag gå och kolla "irene hush" (?) med mamma och pappa i varje fall. sen blir det nog läsa och sova.. Puss och Godnatt

Inga kommentarer: