måndag 6 juli 2009

21.56

vaknade klockan tolv idag, gick upp och släppte ut hundarna. gick in och kollade på teve.. typ det jag gjorde till klockan tre.
så gick jag och fixade mig, sen kom mamma hem och vi +pappa åkte till bauhaus (?) och köpte kakel till toaletten haha.
sen hem och satte mig vid datorn, sa åt Julia att komma hit. så kom hon några minuter efter, snabbt för att vara Julia!
då pratade vi lite sen datorn. och sen åt vi och kollade på film, -drömbilden ganska bra. nu sitter vi här och så.
en till film sen skulle jag tro, för hon sover här. Kram, älskar dig!

4 dagar kvar

4 kommentarer:

julia sa...

trummvirvel*......

älskar dig frida

frida eriksson sa...

VADÅ FÖR JÄVLA TRUMVIRVEL?????????

meloveyou to

julia sa...

FÖR ATT DIN JÄVLA FÖDELSEDAG ÄR SNART OM DU VISSTE DET DITT PUCKOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

TRUMMVIRVEL.......................:)

frida eriksson sa...

jahaaaaaaaaaaaaa, men åh haha