tisdag 7 juli 2009

17.45

vaknade med Julia idag vid tolv, mådde skit illa och kände mig yr. gick på toa och spydde.. sen gjorde vi frukost. sen fixa hon
sig och gick hem. loveu. själv la jag mig i sängen och mådde piss. så passade Simon och Martin upp på mig och hämtade vatten
och massa:-). skulle lekt med Emma annars idag.. men så spydde jag ner hela sängen.. kul och fräscht jagvet. så kom Simon och
hjälpte mig igen. tur man har bröder ibland! sen gick jag och la mig igen. kände mig lite bättre. och det gör jag nu också. mår
inte lika illa, bara lite ont i huvudet och magen. hoppas jag inte får magsjuka eller något utan att det bara var för något jag ätit.
för jag vill verkligen inte vara sjuk på torsdag;o! nu ska jag lägga mig och läsa i alla fall och det blir väl bara ta det lugnt
hela dagen också. Hoppas ni haft bättre dag än jag.. Kram

3 dagar kvar

2 kommentarer:

julia sa...

Hihi asså hoppas du inte smittat mig med magsjuka pruttunge får då är hela min vecka pofff:(..
Krya förresten <3
själv sitrter man och knarkar ipren för huvet :(

älskar dig frida (igen)

*TRUMMMMRMRMRMMRMMEMEMEMVIRVEL*....

frida eriksson sa...

har du också mått illa och så??
tänk om det är du som smittat mig då;o???? haha
tack, mår typ lite bättre nu<3

loveu