måndag 27 juli 2009

18.03

idag vaknade jag bredvid Malin, vi somnade halv fyra igår ungefär så vi vaknade vid halv ett. klockan hann väl bli ett innan vi var upp och gjorde frukost. sen kolla vi på teve, massa skit. men det var nå på mtv. sen satt vi vid datorn så ringde Malins pappa och sa att han skulle komma om en halv minut för dom skulle och fiska, och vi hade inte gjort i ordning eller någonting! bråttom bråttom. men a så hon åkte hem vid tre tiden, iloveyou. då gick jag och broder Martin ut med hundarna, sen åt. mormor var här också, så sen har vi målat mest hela tiden. nu börjar de bli färdigt i alla fall. och fönstret på toan är snart på plats, hah. nu har vi nästan nyss fikat, men strax ska jag gå och kolla på film med Martin. yes, inge mer jag kommer på;). Puss & Kram

2 kommentarer:

malin sa...

bråttom bråtton typiskt mig, hahah:D
iloveyou!

frida eriksson sa...

hahaha, nädå:D
älskardig!