fredag 31 juli 2009

Hejdå blondin och tjena brunett.

ja, rubriken säger allt va? sa till mamma i början av veckan att jag var jättesugen på att färga brunt hår. hon nickade bara då, sen när vi satt och kollade på teve igårkväll sa hon helt plötsligt:
- hur mörkt vill du färga då? jag tycker chokladbrunt skulle vara fint.
ja hej en chockad Frida, jag fatta ingenting. har tjatat på att jag vill ha ultra blont i flera år men det har jag minsann aldrig fått! fast nu vill jag inte ha det längre heller hah..men så åkte vi idag i alla fall och kolla så nu är det köpt. fast bara toning som håller 6-7veckor för jag vill veta hur det blir först. vi köpte mörkbrunt men det blir förmodligen ljusare eftersom jag färgar på blont. gud har jag skrivit att jag är nervös???? och mamma som aldrig färgat någons hår förut! har shoppat lite grejer på stan också men ni får se bilder ikväll, på både de och håret. Puss och Kram, wish me luck!

7 kommentarer:

malin sa...

good luck :D<3

elin linnea andersson sa...

Du kommer säkert att passa i det.
det är alltid kul med en ny förändring,hehe:-)
puss

emma sa...

ÅH JAG MÅSTE SE :D
villl du leka snart elleR?
då kan du få din booook också, hihihi :D
miss you.

frida eriksson sa...

m: thank you spank you!!<3

b/e: åh tack! jag hoppas det blir bra, är sjukt nervös.. men de är just de, behöver verkligen förändring haft samma fööör länge nu!
pusss

e: ja vi får fan göra de, jag åker ju för tusan iväg en vecka på måndag. kan du imorgon(a)????
miss you to.

julia sa...

det kommer säkert bli bra:-)<3
måste bara tillägga att om du har samma toning som jag haft många gånger och inte nån annan speciell som håller i 7 veckor så håller den inte så länge som 7-8 veckor, hehe jag har tonat ungefär 4 gånger och de håller ungefär 3 - 3 och en halv vecka ;-)

frida eriksson sa...

tror jag vart nöjd, men ska tona igen för de är inte riktigt brunt i slingorna. vilken använde du då?<3
det står att den håller 6-8 veckor..

julia sa...

olika, men jag vet inte:-).. <3