torsdag 16 juli 2009

mora nästa

vaknade bredvid Julia vid halv elva, hennes pappa ringde och sa att hon skulle komma hem. så gick vi upp och hon fixa sig, sen gick jag ut till mormor och hjälpte till och måla. vart skittrött i armen. så tog vi en paus och åt macka och juice. sen måla igen. sen kom mamma hem då fika vi nu har jag börjat packa till Mora. ska bara lägga ner allt i en väska sen kolla så jag verkligen har allt. sen åker vi vid fem kanske? eller åker så fort vi är klara. bloggar mer när vi är framme eller i bilen. har datorn med mig men också Lenas mini laptop där,hihi. Ha det bra,för det ska jag ha!! Pussar & Kramar.

kommer sakna dig också julia:(..

3 kommentarer:

emma sa...

hur länge ska du va i mora?
du får ha de såbra<3

julia sa...

<333

frida eriksson sa...

svar till e: inte länge, kommer hem på söndag. ha de så bra i hudik<3

svar till j: <333