fredag 31 juli 2009

vart tog Frida vägen?

glömde ta kort på grejerna,förlåt! men på håret har jag tagit i alla fall så här kommer en bild.. jag blev hyfsat nöjd. men vi ska tona en gång till eftersom jag hade så blonda slingor så blev det liksom ljusbruna slingor nu. men vi ska göra en gång till i alla fall. blir nog efter Sunne dock men:D.


sista bilden jag tog som blond.. skitful men jag bjuder.

en säxi bild med smet i håret.

och resultatet, jag var tvungen att täcka för mitt ansikte för jag såg ut som en mupp!

8 kommentarer:

elin linnea andersson sa...

va fin du blev,tycker jag.
saknar dig:(

frida eriksson sa...

åh tack,hih!!
jag saknar dig också, åker till sunne nu på måndag och är borta en vecka men kanske kan träffas nån dag efter om du inte ska bort nå mer???<3

malin sa...

hahah va gullig bellas kommentar såg du ba:
va fin du blev, tycker jag.

fast jag tkr också du blev jättefin :) puss<3

elin linnea andersson sa...

malin,jag tycker att de är du som är gulllig. och du frida.
jag ska inte bort nått mer.
vi får träffas efter måndag nästa vecka..
vi får höras!
pusss på dig:D

frida eriksson sa...

M: hihi båda är gulliga och tack så mycket! pusss

E: ni är gulliga!
ja de får vi göra:D
puss på dig!

julia sa...

de blev jättebra<3

emma sa...

sexy mamaaa :D

frida eriksson sa...

j: haha tack! <3

e: here she is omg, i'm soo sexxy:o noot hihi:D