lördag 25 juli 2009

21.12

hola bitches, slutade "arbeta" för ungefär två timmar sen. må säga att det blir lättförtjänta pengar för idag har jag bara städat i husvagnen, hjälpt till med maten och så sen dammtorkat hela huset. och om jag fortsätter och hjälpa till med småsaker till ungefär Onsdag eller tills vi åker så får jag ungefär 500:-, i'm proud over my self haha:). men nu så har vi kollat på film mamma och jag. ska kolla på film själv snart, för jag har fått två nya av Simon. har i och för sig sett den ena men den var bra så den är lätt värd att se på igen. sen vet jag inte riktigt vad jag ska göra, hade tänkt locka ut Simon på studsmatteträning, det sägs ju vara bland den bästa träningen. men han verkar inte ha någon riktigt lust och så sitter dom och spelar nå "rade?" på wow, gud va intressant men a blir väl att jag går ut själv eller kanske hoppar över idag.. får se! nu ska jag i alla fall sätta på en film, Kram

Inga kommentarer: