tisdag 14 juli 2009

15.03

ligger lite efter i bloggandet just nu..
i söndags kväll vid halv elva kom ju Julia hit och sov. vi kollade på film och pratade. vart lite data också:). vaknade vid halv ett igår. då fixade vi oss och så sen ut med hundarna. sen satt vi vid datorn och så gick hon hem. då hjälpte jag mamma lite först sen unna jag mig själv lite skönhetsbehandling med hårinpackning, ansiktsmask, ett varmt bad och en bra bok!
idag vaknade jag halv elva kanske ,men låg kvar i sängen och kollade teve till halv tolv eller så. sen upp och åt och så. sen gick Linus och jag ut med hundarna. hem och satte mig vid datorn igen. nu ska jag gå och hjälpa mamma och göra tårta sen vara med Julia till sex. sen klockan sex kommer Alva,John och Thomas hit och grattar mig:). sen får vi se hur det blir ikväll. ska bli kul och se Alvas hundvalp alla fall:D skriver kanske mer ikvälll, Kram

Inga kommentarer: